sjuk

Jag har inte skrivit på länge p.g.a. att jag varit sjuk.
Först trodde vi det var svininfluensan eftersom jag hade nästan alla symptom.
Men eftersom att ingen annan i min familj blivit sjuk så kan det inte vara det.
Det ända jag har gjort domhär dagarna är att ha sovit o tittat på TV.
Nu börjar jag i.a.f. känna mej bättre fast min röst låter jättekonstig..?
Imorgon är det ju åminne o jag hade verkligen sett fram emot det,
men nu måste jag nog stanna hemma. :(
Jag har missat en massa i skolan oxå så Linda kanske kommer hit ikväll.

Ha de bra! :)


Kommentarer
Postat av: *Em

Heeeeeeeej! :) Allt bra med dig idag? :)

2009-08-28 @ 18:44:24
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0