Skola

Skolan har ju börjat nu ja..
Det känns tungt och jobbigt fast idag har det ändå varit rätt så bra dag.
Jag har ju börjat i Vasa gymnasium och går på 1b, helt okej klass
tycker jag nog att vi har..bättre än min gamla i.a.f. ;)
Imorgon har vi friluftsdag så det blir ju kul! :)
Jag hoppas att jag mår bättre då för nu är jag jätteförkyld och bara hostar.
Typiskt att jag ska få värsta förkylningen lagom till skolstarten.
Jag måste ha väldigt dåligt immunförsvar för så fort det blir lite kallt
så blir jag förkyld och det håller i hela vintern.


Mofeta & Jerre ^^

Kommentarer
Postat av: Ems

ta på dig mera kläder :P

2009-08-13 @ 17:15:52
URL: http://emmanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0