hate this day

Idag har varit en tung & jobbig dag, har ännu ett engelskaprov jag borde öva på.
Jag ska ju antagligen byta skola till nästa höst så det blir mindre kurser den tid jag
går kvar i VG, & det känns så himla skönt! Fast jag kommer att sakna alla så mycket!



I somras när vi var till Sverige, gud vad jag läntar tilll sommaren nu!
Det kanske låter konstigt eftersom det snart är jul men jag vill ändå ha
sommarlov. Allt är ju ändå bara åt helvete nu så jag skulle kunna gå i ide
nu & sova till sommaren.

Sköt om er! <3



(Lämna mej i fred, tack! Hela världen går inte under.)


Kommentarer
Postat av: ansu

krya på dej, lilla manda.. :( allt brukar nog oftast bli bättre fter ett tag ! :)

2009-12-10 @ 21:10:52
URL: http://annika-elisabeth.blogspot.com
Postat av: venla

vart fan ska du ta vägen!!!????? :O Byta skola?? WHY!? :(

2009-12-12 @ 21:25:16
URL: http://venlakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0