Hemma!

Igår sent på natten kom jag hem från Sverige, det har varit
jättekul o superfint  väder varenda dag!
Nu har jag en såndär konstig känsla som jag brukar få efter att ha varit borta..
en del av mig vill tillbaks o en annan vill vara hemma. :P
Igår var det i.a.f. superskönt att få komma hem o jag har saknat mina vänner
så det blir kul att få se dem igen.
Tänker inte ladda upp så många bilder eftersom jag nästan inte hunnit ta några
o så var jag ju där med släkten så.

Kort om veckan:

Söndag: Körde med bil ner till åbo (mamma, Anton, Arvid o jag var med).
Hoppade på båten o mötte upp min moster, hennes man o barn.
Dom hade alltså varit i Vasa o på samma gång dom åkte hem till Sverige följde vi med. ;)
Vi gjorde inte så mycket på båten o gick o sovde någon gång kl.1.

Måndag: Vaknade jättetidigt o körde med bil till Knivsta. Vi tog det lugnt o kollade runt i huset, senare på dan åkte vi till en sjö som hette Valloxen. Det var verkligen jättefint i Knivsta, jag skulle inte ha något emot att vara född där istället. ^^
Slappade bara resten av dagen o var ute på en promenad på kvällen.

Tisdag: Tog tåget in till Stockholm o var där en hel dag o shoppade. :)
På kvällen åkte vi till Valloxen o simmade.

Onsdag: Solade o lekte med barnen på dagen o senare mot eftermiddagen tog vi tåget till
Stockholm o sen bussen till Gröna Lund. Kom hem ganska sent eftersom vi först missade en båt o sen tåget. ^^

Torsdag: Jag cyklade till Valloxen med Alina o Arvid o på kvällen gick jag på en promenad ensam. Målet var att gå ända till centrum men så blev det inte eftersom jag fick skoskav. :P

Fredag: Körde till Uppsala, min moster visade oss runt i staden o jag shoppade lite,
sedan for vi till en liten havsvik o simmade. (:

Lördag: Åkte hem med båten på dagen.

Här kommer några bilder:




Kommentarer
Postat av: Sassy

Det verkar som en mysig trip!

2009-07-20 @ 13:48:09
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0