Regn

Nu har jag äntligen slutat med sommarjobbet! :D
Sista dagen var idag o på södag far vi till Sverige!
Jag ser jättemycket fram emot det så jag hoppas att det blir fint väder. :)
Igår städade jag o då fick jag in alla kläder i klädgarderoben. ;)
Dom har legat på golvet ganska länge nu så det var skönt att få bort allt.
Jag hatar verkligen att städa o har nästan alltid stökigt i mitt rum men
egentligen så är jag nog en sån som vill ha ordning o reda. :P
Ikväll blir det kalas hos Mathilda som fyller 5 år!



Det fick bli en bild på Michael Jackson.
Det är vel såhär dom flesta vill minnas honom.
Mycket har man hört om honom o mycket har man inte förstått,
men jag tror i.a.f. att han var en god människa.

Rest in peace.


Kommentarer
Postat av: ansu

ha d rolit i sweden ! :D

2009-07-11 @ 20:13:09
Postat av: emeli

tack så mycket :) den är tagen vid frankrikes sydkust, i marseille vid riviäran. Ute på en ö precis utanför staden.



Vart är du någonstans? :)

2009-07-11 @ 21:48:29
URL: http://lillasystermli.blogg.se/
Postat av: Ellinor

vad skönt!

2009-07-22 @ 11:10:45
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0