Särkäniemi

Är jättetrött nu eftersom jag inte hunnit sova ut efter helgen ännu, men det gör jag väl förhoppningsvis i natt.
Igår var jag alltså till Särkäniemi med Jessi, Alma, Emma, Linda o Valma. :D
Superkul hade vi! Skrattade o skrek jättemycket. :P
Tågresan gick bra både dit o tillbaks men vi hade lite svårt att hitta i Tammerfors fast det klarade vi oxå till sist. ;)
Här kommer bilder! klicka på dom små så blir dom större. ;)


    

             
 Första vi åkte i var en vattenbana o vi gjorde allt för att inte bli våta. ^^
 
         






                                                     Fat Alma.


               











Kommentarer
Postat av: emss

Tar en av bilderna ;D

2009-07-06 @ 19:31:29
URL: http://emmanicolian.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; nåmen då båten dunka så dunka alma huvu i båten o ja mitt huvu i hennes rygg, o ja hadd ju glasögonen på så såre kom ju därifrån! :)

2009-07-06 @ 22:16:29
URL: http://jessicaasplace.blogspot.com
Postat av: valma ;*

du har int sagt nå om att du har en blogg ;(

nå, hitta den nu i alla fall :)

skicka bilder från resan ti mej visst, kan skick från min kamera å :P

2009-07-07 @ 13:17:02
Postat av: ansu

va ni e söta då :)

2009-07-07 @ 19:51:25
Postat av: amanda

Antar att det var du som kommenterade om sandalerna, du hade råkat skriva amandnio om det nu var du. Dom är i alla fall från Din Sko :)

2009-07-08 @ 22:23:17
URL: http://rubkubb.blogg.se/
Postat av: almahahaa

vasatan manda?! Dendä bilden e så random så de kan int va sant. Fet eru sjölv babe ;D



omg! bildbevis på attja å walmart int liknar varann :)

2009-10-27 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0