friday

Förstår inte så mycket av dethär ännu men jag lär vel mej.
Fick just brevet där det stod vilken skola jag sluppit in till på hösten. 
Blev Vasa gymnasium för mej! ;D Helt okej, jag hade nog förväntat mej det också.
Linda slapp också dit så vi får ännu gå kvar i samma skola efter 9 år! <3
Venla slapp in till övis bildkonst så det är lite ledsamt men jag är säker på att vi kommer att träffas jättemycket ändå. :)
Hoppas att alla blir nöjda med sin skola. Idag sitter jag barnvakt åt Arvid och senare mot dagen blir det simhallen.
Vi ska verkligen försöka träna nu istället för att hålla på med en massa annat. ^^

Bye bye ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas vi kmr i samma klass:) emma kom åxå ti vasa=)

2009-06-12 @ 12:37:35
URL: http://lindaaasof.blogg.se/
Postat av: venla

Åååh! Kommer att sakna er, men vi kan ju träffas i stan på rasterna :P

2009-06-12 @ 17:55:46
URL: http://venlakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0