böllflögo

Oj.. de var lite länge sen jag skrev.
Har haft fullt upp med skolan o sånt så de har inte blivit något.

Igår blev det en misslyckad kväll, vi sku fara till Club 25 så slapp vi int in först.
Sen efter ca. en timme slapp jag o Antto in men så lämna resten därute förutom två andra.
De var nu int ens så kul där inne, men vi var nu där o dansa. ^^
Sen i slute slapp Linda in o just efter de for vi hem.
Sku nog nästan hellre ha vari hemma eller fari på bio. :P

Idag ska jag bara ta det lungt tror jag, ska ta en lång promenad med Smilla. :)
Ikväll sku jag vilja fara på 2012 bio, vill någon komma med? ;)



Kommentarer
Postat av: valma

oj, vill se 2012, men då d e så mkt med provveckan som snart e här ;(

2009-11-21 @ 16:08:02
URL: http://valmaz.blogg.se/
Postat av: valma

oj, vill se 2012, men då d e så mkt med provveckan som snart e här ;(

2009-11-21 @ 16:08:15
URL: http://valmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0