måndag

Jag brukar alltid tycka att måndagar är värst men den här måndagen har varit helt okej! ;)
Matte - jag gjorde inget förutom skrev av tavlan.
Kemi - gjorde någon laboration.
Modda - såg på colorado avenue.
Sen till stan med Sarah för att shoppa då.. men jag hittade inget. -.-
Jag har en bild av hur en tunika jag vill ha ska se ut men såklart finns det ju ingen sån.
Tror det blir att åka till stan imorgon igen då..
Hemma såg jag på tv lite & läste ut en bok.
Sedan var jag ute på en riktigt lång promenad i regnet med Sonja & Helena.
Nu borde jag göra situps men det orkar jag inte så gör det imorgon istället. :P
Ska spela ett tomtespel nu som jag är lite beroende av.. Byee! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0