Twilight New Moon

Det blev inte 2012 igår utan New moon istället som ju såklart var helt superbra!
Det är verkligen någonting speciellt med Twilight the saga eftersom alla är helt tagna av den.
Jag har ju inte läst böckerna, har bara sett båda filmerna en gång. :/
Vet inte riktigt varför när dom är så bra, men jag ska snart låna första filmen av Jessi. :)
Jag är rädd att jag ska tycka filmerna är mycket sämre om jag läser böckerna..
(vilket jag kommer att göra) men alla säger ju att dom är värda att läsa så jag kanske
börjar läsa dom! ;)

Idag har jag nördat dator, gjort läxor och varit ute på en riktigt lång jogging runda.
Det var tungt och jag tänkte nästan ge upp flera gånger men sen efterråt kännner man sig
jätteduktig och nöjd. Jag tänker tvinga mig själv varje söndag nu, har oftast ändå inget
annat för mig på söndagar.

  

Tyckte Jacob (Lautner) blev skitsnyyg när han klippte håret. ;)
Fast lite för mycket muskler fick han sen..

Kommentarer
Postat av: valma

så den i fredas ;) sa till sannah brevi mej hela tiden då han visades att "klipp håre nudå!" ;> bra att han gjord de.

2009-11-23 @ 11:52:58
URL: http://valmaz.blogg.se/
Postat av: valma

sv; jo men ändå , d störd så mkt ;)

2009-11-24 @ 10:48:35
URL: http://valmaz.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0