Fat cat

Kom hem för en stund sen från Emma. :)
Vi var till Jessi igår o annars har vi bara tagit det lungt.
Fy fan vad det är kallt att köra mopo nu, vill ha sommar igen!
Det är ett problem med vintern också.. man kan inte köra mopo så
då blir det att man måste sitta hemma (om man inte bor i stan då).
Ska antagligen vara med Linda ikväll, imoron vet jag inte.

B.t.w. så hoppa mitt knä typ ur led igår. Då jag satte mig ner knyckte
det till i knät sen kunde jag inte röra det utan att det gjorde jätteont.
Vi satte kallt på det o sen försökte jag räta ut benet, då knyckte det till
igen o sen kunde jag stå på det.
Det känns nog lite konstigt ännu idag, men det ser helt normalt ut.


Min misse Leo. :)

Kommentarer
Postat av: j e s s i c a

mamma sa att de hadd no hoppa ur led ;)

2009-10-15 @ 17:36:34
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0