why

Gårdagen var kaos. Jag kände inte henne så bra men det måste vara
jättejobbigt för hennes nära. Jag förstår inte hur allergi kan vara så farligt.
Men det är alltid hemskt då någon ung dör bara sådär. R.I.P

Vi slutade tidigare p.g.a. det som hade hänt men jag slapp inte hem förrän 2
o när jag vel var hemma hade jag inga nycklar så jag traskade över till Annina
o pratade o åt en glass. :) Sen kom jag hem en 4 tiden o for på dans kl. 7.
Discodance var det o jag kan säga att det verkligen inte passade mej, tyckte
inte det påminde om disco på något vi heller. :P

Idag var det en jobbig dag i skolan o jag hatar Vasas busstrafik!
Just då jag slutar går det en buss till Sundom o då hinner jag ju inte med den
så jag måste alltid vänta en timme i stan.
Nu ska jag iväg på dans o ikväll kommer bonde söker fru! ^^


Kommentarer
Postat av: j e s s i c a

ja glömd o si på bonde söker fru :(

2009-10-07 @ 20:50:45
URL: http://jessicaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0