konvent

Jag har inte varit på datorn sedan måndag! Vilket är ganska ovanligt för mej.
Nu måste jag såklart kolla igenom alla bloggar o andra ställen så jag inte missat något. ^^

Skolan var i.a.f. jättetråkig, men nu är det konvent som gäller! :D
Jag tror nog att det kan bli en ganska så kul kväll, med rätt folk o bra stämning så. ;)
Har ingen aning om vad jag ska ha på mej! Skorna är ett stort problem eftersom vi
antagligen kommer att vara ute rätt så mycket kan jag ju inte ha öppna.
Men det ordnar sig alltid, nu ska jag kolla på TV lite.. byeee! <3

Kommentarer
Postat av: ansu

Ja har oxå sko-problem ! :o

äääähk !!

2009-10-23 @ 14:38:07
URL: http://annika-elisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0