nam

Schabbaaa! ;)

Idag kom jag hem tidigare eftersom jag mådde dåligt o inte orkade vara
i skolan, så jag tog bussen hem redan kl. 2. ;D
Pratade lite med Jecka i bussen om alkohol för minderåriga, vi kom fram till att
om man en gång börjat dricka så slutar man inte o då e de väldigt onödigt att alla
vuxna hela tiden försöker stoppa det för dom kommer ju ändå inte lyckas.
Jag tycker faktiskt inte det är så farligt att vi underåriga dricker.. det är ju ändå
16 års gräns i andra länder. Men det är ju inte så kul när men ser 12 - åringar
som springer runt med ölflaskor i händerna. Det var bara min åsikt.. började tänka
på dethär när det stod om konventen i vasabladet.

Ikväll ska jag försöka ta tag i lite läxor, nu tänker jag faktiskt GÖRA det!
Jag måste tvinga mej själv så går det nog... kanske. ;)
Sen ska jag på dans med Jutta o Sannah. Dansen e alltid så kul!
Hoppas vi fortsätter med den förra. :)

Snart e de ju Halloween. ;o Vad ska ni göra då? ;)


Bild från förra årets. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0