tränaträna

Skoldagen var faktiskt helt okej.. sovmorgon o bara 3 block sen slutade vi kl. 2.
Såklart slapp jag inte hem då eftersom bussen går först 15.15.. slapp inte hem då heller
eftersom bussen åkte iväg då jag hade typ 2 meter kvar till ingången, KUL.
Slapp hem först 20 över 4 med pappa. HATAR BUSSAR!

Imoron börjar jag jäkla tidigt men jag ska vel klara av det också.
Sen efter skolan till Simhallen på gym o simmning. ;)
Tycker int om simhallens gym men det är de ända jag har råd med i Vasa så det får vel bli så.
Jag skulle helst fara på Lady Line som är bara för kvinnor, sällan man ser någon av
samma kön vid simhallens gym. ^^
Ska börja gå o sova snart så jag orkar upp imoron.

Ha det bra! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0