Äntligen helg

Provveckan är slut! Fick ut matteprovet idag o jag är supernöjd! :)
En 8 fick jag. ;) Tycker nog att vasa gymnasium var ett bra val nu.
Idag efter skolan for jag till stan o gjorde massor av saker. 
Träffade jättemånga jag inte sett på länge. :)


Denhär västen köpte jag som kommer passa jättebra till mina fransskor.

 

                        

               Funderade oxå på dom här två men köpte ingen. :P

                                       
                              
                              Linda vill ha en pälsmössa! :)

                  Imoron blir det troligtvis Carpella! :D Byeee

Kommentarer
Postat av: linda

sv; joo, funderaa på de!=P

2009-09-19 @ 16:35:01
Postat av: linda

sv; joo, funderaa på de!=P

2009-09-19 @ 16:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0