:D :( :D :( :D

Idag skrev jag hissa provet, hissa är ett av dom ämnen jag suger
på så det gick vel sådär, men huvudsaken är att jag blir godkänd. ;)
For till stan med Linda efter skolan, sluta 20 över 10 b.t.w. :)
Sen måsta jag köra hem i regnet. :(
Nu försöker jag tvinga mej själv att läsa på geografi prov men de går bara inte.
Ikväll ska jag på teater från skolan. Svinalängorna heter pjäsen.
Jag skulle inte alls ha lust, det är inte det att jag inte vill se den men orka köra till stan igen!
Jag vill fylla 18 så jag får köra bil o göra alla andra roliga saker. 2 år kvar!



Min hund Smilla är en clown. :)


Kommentarer
Postat av: ansu

nej va smilla e sötis ! ^^

2009-09-17 @ 19:57:36
URL: http://annika-elisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0