häppii

Var idag o polisanmälde stölden så hoppas vi får tillbax våra saker nu!
Fick värsta skrattattacken där så polisen tyckte säkert vi var helt konstiga,
kommer dit o har blivit bestulna o kan inte ens vara allavrliga. xD
Som tur var är det ju bara min gamla kamera som blev stulen.. men såklart
vill jag ha tillbax den!

Nu är jag hemma med Arvid o Jonas som inte kan hålla käften, hoppas mamma 
kommer hem snart så jag slipper ta hand om dom. -.-

Orkar inte med skolan, vill ha helg igen NU!


Kommentarer
Postat av: anniiinaaaa

hhahahahahha xD "kusshhtrimm"

2010-04-19 @ 18:36:22
Postat av: Amanda

hahaha xD ja börja typ gråt av va ja skratta ^^ fast de int ens va så jättekul, men fick nå fel xD

2010-04-19 @ 21:51:36
URL: http://amandino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0