live your life

Jag är sååå glaaad!! :D Fick sommarjobbet jag sökte! :D

Det finns verkligen snälla människor o Hannele är en av dom. :)
Jag kommer alltså att jobba hela juni i saluhallen vid Juustomaa som
är en ostbutik med massor av olika sorters ostar, vilket passar mig
jättebra eftersom jag älskar ost! ;)
Sen kommer jag också att jobba lite vid Bistro A.W. som är en
lunchrestaurang. :) Det ända jag oroar mig lite över är att hela
personalen är finsk o jag måste ju betjäna kunderna på finska också.
Men jag får vel försöka lära mig så gott det går. ^^

Efter att ha släpat runt Linda över hela stan körde vi hem till mig o tog
lite fina bilder med cammen. ;)












Kommentarer
Postat av: ansu

åh va kul att du fick sommarjobb (:

o bilderna på er e jättesötiga (;

2010-04-29 @ 18:28:24
URL: http://annika-elisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0