feel it

Tjaoo, idag har jag haft fullt upp hela dagen, har också klåpat till det en del.
Hade moddaprov imorse så körde med mopon till skolan men märkte på vägen
dit att bensin höll på att ta slut, så for för att tanka o såklart har dom något nytt
system som jag inte fattade så kom för sent till provet. -.-

Efter provet körde jag hem, men märkte hemma att jag inte hade några nycklar,
så jag var alltså utlåst. Efter att ha suttit o frusit på trappan i en timme o försökt
övertala mamma att komma hem med nycklar fick jag nog o gick efter verktyg,
klättrade upp till balkongen o bröt opp dörren. (:

For till stan igen mot eftermiddagen på utvecklingssamtal, sen köpte mamma ett
par skitsnygga skor, foundation o tresemme åt mej. :D Efter det gick jag runt
i stan o sökte sommarjobb.. hoppas verkligen jag får ett jobb nu när jag har en
sommarjobbssedel!

Sen körde jag iväg till Karo o har tillbringat större delen av kvällen där.


Hittade en bild från då vi uppträdde på kipinäs julfest, skit kvalite -> mamma.


Kommentarer
Postat av: valma

så ni har inga alarm i huse? criminal ;)

2010-04-14 @ 17:11:43
URL: http://valmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0