back to school

Studiehandledaren från YI ringde idag o sa att jag får komma dit imorgon till kl. 9!
Tydligen hade några inte dykt upp till merkonomlinjen idag så nu finns det lediga platser.
Först blev jag glad, sen sur o sen nervös. ^^ Men det är vel bara att packa väskan o åka
dit då.. vet inte riktigt hur jag ska orka upp imorgon men.. hehe. Jag är i.a.f. väldigt glad
eftersom allt ser ut att ordna sig nu. :) Sur för att jag hade hoppats att få ha ledigt hela
den här veckan. :P

Ska inte göra något speciellt min sista lediga dag, far till Anna o chillar med henne. (:
Sen ikväll måste jag förbereda mig för imorgon, fast sånt brukar jag vara ganska dålig på.


Ful bild, men här är tunikan jag fick igår. Färgen är militärgrön o inte alls sådär brun
som den ser ut på bilden. Jag har inte gillat såna där modeller förr men tyckte att den
där var riktigt snygg. ;) Den har också öppningar på axlarna som inte syns på bilden.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

ååh, grattis kanske man ska säga! :p de va ju bra att allt årdna sig tillsut :D supernsygg tunika btw! :D

2010-08-10 @ 14:35:16
URL: http://emmanicolina.blogg.se/
Postat av: valma

fin tunika ;) bra att studieplatsen fixa sej, så du ska bli merkonom nu?

2010-08-10 @ 22:35:39
URL: http://valmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0