första dagen

Första skoldagen avklarad, gick riktigt bra faktiskt.. förutom att jag sprang runt
som en galning på hela området först eftersom jag inte hittade. ^^ Men till sist kom
jag rätt. ;) Många trevliga människor hade jag i min klass så tror nog jag kommer
trivas. :) Ganska förvirrad blev man ju av alla papper o sheman men man lär vel
sig så småningom.

Imorgon börjar jag redan kl. 8! Ush! Fattar inte hur jag ska orka upp då. -.-
Sen blir det ju problem med konstens natt nu också.. men det är vel bara att bita ihop
o släpa iväg sig med krapula till skolan efter ca. 2 timmars sömn. :)))



Ikväll blir det att åka iväg till singsby på kusins kalas! Sen hem o sova antagligen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0