fryser

Sitter i mitt rum o fryser som satan nu. Det är så himla kallt att köra moped o när
man kommer hem är man helt frusen i åtminstone 1 timme. Kanske borde testa att
dricka något varmt. Ikväll blir det Åminne också i kölden, den sista antagligen för fyller
ju 18 nästa år. ;) Tyvärr blir det nog inga bilder tagna eftersom min kamera har gått
sönder, jag brukar alltid få den att funka igen men inte den här gången tydligen.
Min moped är också typ sönder, stannar vid varenda jävla trafikljus o ibland får
jag inte ens igång den igen, så pinsamt när bilarna börjar tuta o köra om. :s

Jaja.. vad har hänt annat idag..? Jag har varit i skolan, sen till simhallen o tränade
faktiskt väldigt hårt, men tror jag har stäckt mitt underlår nu. :/ Sen var jag o köpte
lite stuff o nu väntar jag på att Anna ska anlända. :)


En bild på Arvid o min kisse. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0