Gym

Kort skoldag hade jag idag, slutade redan 12:05, hihi. ;) Därför har jag bestämt att
torsdag ska bli min gym-dag. Kommer alltid att fara till gym efter skolan på torsdagar.
Ja, jag tror på regelbunden träning. Ska också börja i två dansgrupper på Kipinä det här
året tror jag, synd bara att det ska vara så jävla dyrt!

Blir nog bara chill som vanligt ikväll om ingen vill hitta på något? Fy fan jag blir så deppad
av att hösten kommer, hatar det! Jag tycker inte om rutiner.. jag menar mitt liv går nu ut på
att vara i skolan, hem, äta, kolla TV, kanske hitta på något kul om jag har tur eller träna,
datorn, sova. Kul liv alltså.. hoppas på lite action i helgen åtminstone.


Gammal bild på mig o Alma. ;)

Kommentarer
Postat av: ANNAAA

I vilka dansgrupper dansar du i och näär? :D

2010-08-19 @ 15:26:07
URL: http://anniiispanniiis.blogg.se/
Postat av: Anna

ah okej! joo lite jobbigt då de e så mkt finska :/ ja dansar på tisdag å torsdag i "discodance" och "dance". ja tror det börjar nästa vecka så skynda på så du hinner anmäla dej nu! :D

2010-08-19 @ 19:47:23
URL: http://anniiispanniiis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0