It's Saturday!

Har bara latat mig hittills idag, hehe.. men det är ju så skönt att bara göra ingenting!
Nåja, ska snart ut på en lång lenkki i.a.f. så jag får lite fart på dagen. Sedan packa ner
lite stuff o köra iväg till Anna dit Karo också kommer. :)

Hoppas på party ikväll. ;) Men, men.. får se hur det blir, man ska ju aldrig förvänta sig
för mycket. ^^

Lite random bilder:


Anna mår inte braa. ^^

Emma o Ansu på stranden igår. (:

Bensin tog slut när jag var påväg till stan så i väntan på mamma tog jag lite egipics, haha.

My new shoes! :D

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: valma

oj hadd också tittat på domdär skorna ;) fina, vad blev dom på rean?

2010-08-10 @ 22:32:49
URL: http://valmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0