lösenord

Anledningen till att jag skaffade lösenord till min blogg är att vissa av mina släktingar
inte kan acceptera hur jag lever o är väldigt nyfikna av sig. I min släkt från mammas
sida ska allt vara perfekt o alla ska veta allt om varadra, happy family! Okej, jag vet
att vem som helst kunde gå in på min blogg o läsa.. men jag har faktiskt försökt hålla
den gömd för mina släktingar. Och bara för att man "råkar" klicka sig in på min blogg
behöver man ju inte läsa igenom precis allt för att sedan bli upprörd över hur mycket
de inte vet om mig o tycka att jag håller på med för mycket skit.

De kan hålla sig borta o bekymra sig över sina egna problem! Skulle helst inte ens vilja
ha något att göra med vissa av dom. Jag lever mitt eget liv o blandar mig inte i deras.

So Fuck Off!




Kommentarer
Postat av: AJ

(Y) i know the feeling ti va "svarta fåret" i familjen ;)

2010-08-26 @ 20:58:46
URL: http://cihazo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0