Sommaren 2010


Skolavslutningen som slutade med en bilolycka. xD Bra start på sommarlovet, haha.

Jag jobbade o var med Sebbe.


Karo o jag bodde hos Anna en vecka o vi hade det SUPER!

Midsommar, som började bra men slutade med ett helvete.

Hade en mysig o trevlig helg på villan med mina vänner. :)

Var uppe länge om nätterna o umgicks med kompisar.


Festade lite med Anna. (:

Simmade mycket, bl.a. vid monttun.

Var till Powerpark med några släktingar. ;)

Var på stranden varenda dag i hettan!


Började hänga på SKY. :D

Var till Storsand två gånger under sommaren.

Det var Åminne skumdisco.


Rocperry som var awesome!

Myskväll. :)



Festade mera på Sky. ;)

Konstens natt som blev heeeelt crazy. ^^

Det var en liten inblick av mitt sommarlov. :) Blir glad av att titta på bilderna o minnas.


Kommentarer
Postat av: AJ

du måsta ju ;O

snice endå ^^

2010-08-17 @ 18:24:00
URL: http://cihazo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0