thinking



Sitter här o gör inget.. var till stan en sväng idag, tänkte jag skulle shoppa lite men
hade ingen lust så jag for hem. Endera så har jag växt ifrån det där med shoppandet
eller så är jag bara ingen shopping girl. ^^ Men, men.. jag gör helt enkelt roliga saker
för mina pengar istället för att köpa massa kläder som jag inte kan använda sen för
att jag inte har råd att gå ut. ;)

Vet inte alls vad  som händer ikväll ännu.. kanske bara blir en hemmakväll eller något.
Men man måste ju ha såna helger ibland också när man tar det lugnt. Fick just reda på
att det är Åminne nästa fredag, sen är det ju villavslutning på lördag.. borde ju också
börja planeras snart.. fast jag är väldigt spontan så tror inte det blir så mycket planeras.

Ha en skön kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0