Depp

Ligger hemma o har tråkit o deppar. Så kom på att jag skulle göra ett sommarlovs test!

Har du druckit tills du spytt? Yees..
Sårat någon? Jo tror de :/
Förlorat en vän? Ja
Träffat nya människor? Jo, väldigt många
Kysst en främling? Jaa
Tagit droger? Nej
Haft en sommarflört? Typ
Gråtit? Joo
Skrattat tills du kissat på dig? Haha, ja typ
Tältat? Nee :(
Varit vaken en hel natt? Jepp, men gått o sovit sen då
Solat? Ofc!
Badat? Jo väldigt mycket
Haft ett förhållande? Jepp
Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nepp
Läst en bok? Nee.. hehe
Skickat fel sms med flit? Jo! :s
Suttit vid datan en hel natt? Inte en hel natt..?
Näckat? Jaa
Solat naken? Neej
Fått utegångsförbud? Ne men nästan ^^
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Tror det..
Varit i slagsmål? Inte vad jag minns :)
Pussat någon utav samma kön? Ja
Sjungit högt på ett berg? Eeh nej..?
Kysst någon i regnet? Nej, om de regnar tar jag skydd!
Kysst någon i skogen? Nee
Kysst någon du inte borde? Ja!
Tappat rösten? Neej
Varit på festival? Nepp
Gått upp i vikt? Tror de :(
Gått ner i vikt? Nee
Brännt dig? Nej
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?
Nix
Varit utomlands? Nope :/
Gjort ett bra köp? Ja många!
Tagit upp kontakten med en gammal vän?
Jepp
Haft skadeglädje? Yes
Sovit under bar himmel? Nej
Vad kommer du sakna mest? De dagarna i mitten av Juli när allting kändes perfekt!
Har du svarat ärligt på alla frågor? Ja det har jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0