in my room

Jag tror nästan att det blir att stanna i Vasa nu, men är inte säker ennu.. måste tänka
på det ordentligt. Jag vet att jag KAN åka till Pargas, men det kommer bli jobbigt. Pengarna
är det största problemet, mamma säger att dom betalar men jag VET att det kommer bli
problem. Om jag stannar i Vasa börjar jag på merkonom, det är inte direkt det jag vill
men det är en bra grund som jag sedan har många möjligheter att gå vidare på. :)

Nog om det nu.. både Karo o Anna har varit hit ikväll. Chillade mest o pratade, var till
monttun en sväng med Karo men det började regna. Jag o Anna planerade lite inför nästa
sommar, haha jag vet lite tidigt men det kommer bli AWESOME det vi planerat! :D

Kan ju berätta vad vi gjorde i helgen också.

På fredag hade jag o Anna myskväll, såg på film, åt nyttigt o pratade såklart, hehe. ^^

På lördag verkade allt gå åt helvete, ända tills vi blev bjudna på förfest till Nabben. Då verkade
också allt gå åt helvete eftersom vi inte kände oss så välkommna p.g.a. vissa typer.
Men kvällen blev väldigt, väldigt lyckad när vi slapp in på Sky igen! :D Så jävla kul hade vi! ;D
Sen på afterparty till Sherko, mer berättar jag inte. :)

Hade lite sömnbrist då igår så somnade kl. 6 på kvällen o vaknade 9 imorse, kände mig lite
konstig efter det. :P



Snart sova igen, ha det bra alla! :)

Kommentarer
Postat av: venla

så du slipper iaf o studera nånstans? :)

2010-08-03 @ 07:22:08
URL: http://whatisyourname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0