Bio

Kom hem från stan för en stund sen, jag har varit på bio med Karo o Alma. :)
Vi såg "Luftslottet som sprägdens" o den var super med ett riktigt bra slut!
Det var ju den tredje o sista filmen av serien o jag måste nog säga att första ändå
var bäst, men så är det ju alltid. ;)

Är så glad just nu eftersom min läsordning nu är klart planerad o jag kommer ha
jätte korta skoldagar! :)
På måndag slutar jag redan kl. 11 o på fredag börjar jag kl. 1 så det blir som en liten
början på helgen då med sovmorgon. Nu kan jag också koncentrera mej mycket bättre
på skolan eftersom jag bara kommer ha tyska, finska o hälsokunskap, jag kommer jobba
stenhårt med språken eftersom det jätteviktigt för turismutbildningen.
Jag tror nog att det här kommer bli superbra!
Det spelar ingen roll att jag gått ett år i gymnasiet o kommer börja om på ettan, det är
ändå bara en fördel o så har jag mognat så mycket på det här året. :)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0