party every day

Igår var jag till Solf med en massa annat folk! :)
Int bästa kvällen enligt mig, men "vissa" verka ju i.a.f. ha det väldigt trevligt. ;D
Emma, Linda o Karo sov över här men nu ha dom farit hem så här sitter jag ensam
o har det tråkigt eftersom Sims 2 inte funkar. :(
Har säkert inte spelat det på ett halvt år o nu när jag kom på att jag ville spela det
går det inte ens. :P

Tror jag går o ser en film då istället.. borde egentligen göra tyska läxor men det orkar jag inte.

Det var tänkt att jag skulle ta riktigt många bilder igår kväll men så blev det inte. :/
Här är några som jag tog hemma innan vi for iväg:

     


Kommentarer
Postat av: emma

nice pictures!:P



sv; noooh!! i hate you!! :P ;)

2010-01-24 @ 15:32:13
URL: http://emmanicolina.blogg.se/
Postat av: linda

alltså jävlare va snygg man e! :p

2010-01-28 @ 21:51:42
URL: http://lillelinda.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0