håltimme

Sitter i skolan nu o har hål, orkade inte gå till stan idag när det är så satans kallt!
Vi har just varit o ätit, skippade den äckliga ärtsoppan o åt massor av plättar istället. ;)

Mido SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM  Laika SEK 1199, Friis&Co - NELLY.COM Lima SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Ska ju beställa skor o kläder från Nelly.com o dela på frakten med några kompisar. ;D
Blir åtminstone ett par skor för mig men jag har så svårt att bestämma mig när det finns så många!
Här är 3 st. av mina favoriter. :)

Nu ska jag spela blitz. x) Byee! <3

Kommentarer
Postat av: Neha

Jag tycker ärtsoppa är gott:D

2010-01-22 @ 09:42:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0