vinter

Helgen är snart över o då börjar skolan igen, känns inte så jobbigt tycker jag men
helgen har gått alldeles för snabbt.
Igår for jag int till stan för att shoppa, men det blev inte så mycket av det eftersom jag
träffade Jessi, Karo o Anna.. så gick runt med dom i stan en stund. ;)
Sen på kvällen for jag till Emma, hade bara tänkt vara där en stund men det
slutade med att jag sov över där. :P
Vi gick till rapis med Antto för att pulka (första gången i vinter!).
Sen for vi till Antto o kollade på twilight (andra gången för mej!) sen kom Olli o Nicke
dit o då kollade vi en hemsk skräckfilm, sen töntade vi oss lite o gick hem till
Emma nån gång kl. 1. ;)

Nu ska jag försöka tivinga ut mej själv eftersom det är så underbart väder!
Ska gå ut med Smilla till stranden tror jag. Sköt om er! <3


Kommentarer
Postat av: ems

sv; de kan man lugnt säga, fast ja int så nå av den typ :P

2010-01-10 @ 19:39:11
URL: http://emmanicolina.blogg.se/
Postat av: valma

sv; tack! ;)

2010-01-10 @ 20:24:58
URL: http://valmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0