jag älskar sommaren

Var till tandläkaren idag o det var PAIN. Nu blir det att börja borsta tänderna!
Tandläkarna var två snygga killar som bara kunde finska vilket inte gjorde saken bättre..
jag fick ta bedövning fyra gånger fast det gjorde ändå ont. Nu har jag någon tillfällig lappning
med medicin i tills hösten då hålet ska fixas. Djupt som fan var det o jag har säkert många fler.

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. solade lite imorse. Var till prisma med mamma
o köppte lite stuff. Ikväll kanske jag ska vara med Anna, eller så åker jag med till Alskat o simmar.



Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

SV: Haha, såklart! :D



jep de har vi ;)

2010-07-21 @ 06:49:59
URL: http://annaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0