sommarjobb

Första dagen på Juustomaa gick ganska bra! ;) Var väldigt nervös över finskan, men
klarade det nog. :) Dessutom lär jag mig väldigt mycket. Fick smaka på massa goda ostar,
fast mögelost är inte gott! Bakade paj o hjälpte till med masssa annat. Det som oroar mig
ganska mycket nu är kassamaskinen. :S Fattade ingenting när Hannele försökte förklara
för mig hur man använder den. Sen vet jag inte heller hur jag ska kunna lära mig alla
namnen på ostarna! Men det är vel bara att kämppa på nu då. ^^

Efter jobbet var jag med Karo en stund, sen for jag o hälsade på en jättesöt hundvalp
som heter Tindra. (: Har alltså varit borta hela dagen.. kom hem för en stund sedan. :P



Där jobbar jag, syns inte så bra.. men är fullt med ost där i.a.f. ^^



Karo o jag tog lite seriösa bilder idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0