sunshine

Otroligt att jag hinner blogga nu på morgonen! Brukar annars stiga upp kl.8 o gör mig klar
på en halvtimme. Men nu steg jag upp lite tidigare så jag inte skulle behöva stressa. ;)
Solen skiner idag o jag hoppas på att det blir riktigt varmt ute så man kan sola.. tyvärr
måste jag ju till jobbet, men tycker att dagarna brukar gå ganska snabbt. Efter jag slutat 
far jag nog hem o solar eller kanske till monttun. (:

Igår blåste det o var kallt, tillgringade nästan hela kvällen hos Sebbe.. Karo kom o hälsade
på en stund också. :) Annars var det ganska stressigt på jobbet o jag var helt slut efter dagen.

Nu får jag bråttooom! Byebye, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0