äntligen helg



Bilden tog jag igår innan jag cyklade iväg till monttun med Linda o Venla. :)
Trevligt hade vi, solade, badade o sprang iväg från myggor. Vanligtvis brukar inte
myggorna vilja ha mitt blod men igår var dom ju helt galna! Hade en  ganska bra dag på
jobbet igår.. förutom att mopon stannade på vasklotbron så höll på att komma för sent,
men fick skjuts av en snäll man. ;)

Idag har det varit grymt stressigt vid Juustomaa, jag var tvungen att hjälpa till med
kunderna o klåpade till det en hel del med kassamaskinen. ^^ Men har lärt mig att ta
betalt för sallad nu i.a.f. :D Tycker faktiskt nästan om mitt jobb, skulle vara perfekt om
jag kunde finska.

Ikväll ska jag först till Sebbe, sen kanske jag hittar på något med Karo om jag hinner. (:

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har verkligen stressigt liv just nu.


Kommentarer
Postat av: valma

haha, åkte du bil med en okänd man?! ;)skoj

2010-06-11 @ 16:54:14
URL: http://valmaz.blogg.se/
Postat av: .-♥Johanna Cecilia♥-.

JAG ÄR MED I EN TÄVLING, RÖSTA PÅ MIG ÄR DU SÖT! :D TACK!

2010-06-11 @ 21:28:25
URL: http://johannaceciilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0