Sommarlov!

ÄNTLIGEN SOMMARLOV! :D

Är på sämsta humöret idag. Vet inte riktigt varför egentligen, allt är ju "bra".
Gårdagens festande vet jag inte ens om jag vågar skriva om. Hade i.a.f. fullt upp
hela dagen så därför hann jag inte blogga. Först skolavslutning, sen till gerby för att
fira min kusin som fyllde år, sen o fira Jessica som tog studenten.

Efter det for jag in till stan, träffade massa folk vid hoviska.. sen kom Leo o Lucas
efter mig, Karo o Anna o så drog vi iväg till Plax på villafest. Kvällen var minst sagt
intressant.. tror inte jag tänker skriva hit vad som hände. Kom hem idag någon gång
efter kl. 3 o sovde en stund. Det här var nog sista gången jag var till den villan.

   





Varför kan jag bara inte nöja mig med det jag har? Jag måste hela tiden ha mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0