vapaa päivä

Vaknade kl. 12:30! Jag fattar det inte själv, brukar aldrig sova så länge.
Men riktigt skönt är det.. nu är jag verkligen utvilad o pigg. Så underbart skönt att inte
behöva jobba idag! :D Först hade jag tänkt att ta det riktigt lugnt o bara vara hemma, men
eftersom jag är en väldigt rastlös människa blir det inte så. Ska nu först till butiken o handla
mat, sen troligen till Ahtolas o sen gym + simmning med Venla. :) P.g.a. att jag är ledig
idag måste jag jobba på lördag, men vädret har lovat regn så passar ganska bra då. ;)



Var ju till monttun igår o solade.. var inte så varmt så vi stannade inte så länge, men kul
var det i.a.f. ^^ Sundoms finaste plats är det enligt mig o jag bara älskar den här platsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0