ingen skola idag

Stannade hemma idag p.g.a. att jag hade stegring igår o grym huvudvärk.
Ska försöka öva på provet jag har tills imorgon nu då när jag har tid. :P

Imorgon är det ju min födelsedag! Fyller 17 år, wohoo! Inte så speciellt men
det ska vel ändå firas. :) Blir släktkalas på kvällen, sen på lördag blir det
antagligen lite firande med kompisarna. :)

Great att provveckan börjar på min födelsedag också. -.-
Får se hur det går med denhär provveckan, har absolut ingen motivation
eller ork. Är så jävla trött på skolan nu! Särskilt VG.




Kommentarer
Postat av: FANNY <3

Åh tack, glad jag blir! Lycka till på provet imorn! :) Men grattis i förskott =) Åh blir också 17, fast i Juli, hehe. Vad har du önskat dig då? Kram <3

2010-05-27 @ 18:46:42
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0