nicenice

Dålig uppdatering, jag vet.. men har verkligen haft fullt upp i helgen. ^^

På fredag var jag alltså ner till Pargas o kollade på en skola jag kanske ska byta till.
Det gick bra förutom att vi inte hittade dit först, så kom en halvtimme för sent.
Fick träffa alla lärare o dom andra som sökt dit o alla var verkligen jättetrevliga. ;)
Jag slipper antagligen int dit, men får se om jag tacar ja eller nej då.
På hemvägen åkte vi till ett stort shoppingcenter i Åbo!

På lördag var jag först ut på lenkki(!), sen for jag till stan o va me Sebbe hela dagen
tills Linda ringde o sa vi skulle ha filmkväll o bada bubbelpol hos Ansu. :D
For o hyrde film med Ansu, sen for vi till hon o väntade på dom andra, sen i polen!
Efter vi hade badat såg vi den sista Final Destination filmen som var riktigt bra. :)



Ta inte bilden seriöst. ^^


Kommentarer
Postat av: ansu

haha ! :D du to int slisk-gubbe bilden iallafall (;

2010-05-09 @ 15:35:37
URL: http://annika-elisabeth.blogspot.com
Postat av: venla

nååh!! om ja sku ha veta tidigare... :(

2010-05-09 @ 21:33:42
URL: http://venlakarolina.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, nice bild! :P

2010-05-10 @ 11:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0