love to party

Har haft en superkul helg! ;) Har mått väldigt bra o varit glad hela tiden, om man räknar
bort gårdagens illamående. Jag har haft fullt upp hela tiden o knappt varit hemma något
alls under det här "lovet".. men det ser jag bara som en bra sak.
Kan berätta lite kort om helgen.

På fredagen solade jag o var med Linda hela dagen, sen på kvällen åkte jag o Karo iväg
på villafest till Petalax. ^^ Trodde på allvar att vi skulle dö på vägen dit när vi skulle ro över
till villan med en liten båt o de ösregnade, blixtrade o oskade rakt ovanför oss. :S
Vi kom fram oskadda o festandet kunde börja.. rökte vattenpipa, drack shots o lyssnade på
rysk musik som DJ - Merphis gjort. ;D Ganska intressant kväll, även om jag inte minns
så mycket..

Nästa dag åkte vi hem o sen sovde jag några timmar innan det blev dax att sticka iväg
på nästa fest, till åminne. Åkte först till Anna sen tog vi taxi därifrån. Jag mådde ännu helt
skit från gårdagen så drack nästan inget o försökte ta det lugnt. Var ganska lame där,
men hade nog kul ändå, träffade massa folk o skrattde åt alla fyllon. ^^
Sov sen över hos Anna o lämnade där ganska länge idag, solade b.l.a. i regnet.

Bilboomb! (:

   



  

  



Nu ska jag umgås med mina kusiner som kom hit för en stund sedan.
Ha det så bra! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

åååh, nice pick den sista! :P -.-

2010-05-17 @ 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0